Instrukcje
If you intend to use this component with Finsweet's Table of Contents attributes follow these steps:
  1. Usuń bieżącą klasę z elementu content27_link, aby zastosować natywny stan aktualny Webflow.
  2. To add interactions which automatically expand and collapse sections in the table of contents select the content27_h-trigger element, add an element trigger and select Mouse click (tap)
  3. Dla pierwszego kliknięcia wybierz animację niestandardową Content 28 table of contents [Expand], a dla drugiego kliknięcia wybierz animację Content 28 table of contents [Collapse].
  4. W ustawieniach wyzwalacza odznacz wszystkie pola wyboru oprócz Desktop i wyżej, aby wyłączyć interakcję na tabletach i niższych.

Polityka prywatności EASYEKO

W związku ze stosowaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, chcielibyśmy przekazać Państwu kilka istotnych informacji dotyczących tego w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe oraz jakie przysługują Państwu prawa w związku z ich przetwarzaniem. 

Co to są dane osobowe?

Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Będą to zatem na przykład dane takie np. imię, nazwisko, adres, numer telefonu czy adres e-mail.

Kto to jest administrator danych osobowych?

Administrator danych osobowych to podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych – czyli decyduje o tym jak dane osobowe są przetwarzane i odpowiada za ich przetwarzanie zgodnie z przepisami.  

Administratorem danych osobowych w związku z ich przetwarzaniem w niżej wskazanych celach jest EasyEko Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, ul. Al. Józefa Piłsudskiego 32, 35-001 Rzeszów, której akta przechowuje Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000747377, NIP 5170394118, REGON 381220120, kapitał zakładowy 100.000 zł. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Medweckiego 17 31-870 Kraków lub poprzez email: info@easyeko.pl. (dalej „Spółka” lub „Administrator danych”)

W jaki sposób możemy pozyskiwać Państwa dane?

Możemy uzyskiwać Państwa dane osobowe bezpośrednio np. w ramach udzielania odpowiedzi na zadane drogą e-mailową pytanie. Możemy otrzymywać Państwa dane osobowe także od innych podmiotów tj. innych administratorów którym przekazali Państwo swoje dane osobowe (np. w ramach korzystania z serwisu Facebook lub w związku z korzystaniem z produktów lub usług innego podmiotu) - z zapewnieniem odpowiedniej podstawy prawnej dla takiego udostępnienia (np. zgody na udostępnienie danych do Spółki). Dane mogą być pozyskiwane także ze źródeł publicznie dostępnych np. stron internetowych oraz rejestrów publicznych (CEIDG, KRS). 

W jakich celach i w oparciu o jakie podstawy prawne możemy przetwarzać Twoje dane?

Poniżej przedstawiono listę celów, podstaw prawnych oraz okresów przetwarzania danych a także informacji o dobrowolności lub obowiązku podania danych, w ramach następujących sytuacji, w których możemy pozyskiwać i przetwarzać Państwa dane osobowe:

  1. Nawiązanie kontaktu na dane wskazane w zakładce kontakt na stronie internetowej Spółki (odpowiedź na pytanie zadane przez formularz kontaktowy),

  1. Prowadzenia komunikacji za pośrednictwem Fanpage prowadzonego w serwisie Facebook,

  1. Marketingu bezpośredniego produktów lub usług Spółki,

  1. Realizacji umów zawartych z EasyEko oraz związanej z nimi realizacji obowiązków publicznoprawnych,

  1. Przetwarzania danych eksploatacyjnych (o ruchu na stronie internetowej) oraz cookies lub wykorzystaniu podobnych technologii.

Ad A. Nawiązanie kontaktu przez stronę internetową

Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

  1. odpowiedzi na zadane pytanie i prowadzenia w związku z tym dalszej korespondencji (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -> uzasadniony interes Administratora danych).
  2. Dane osobowe pozyskane w związku prowadzoną korespondencją mogą być przetwarzane także w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -> uzasadniony interes Administratora danych).

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów.

Dane przetwarzane w związku z odpowiedzią na zadane pytanie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z prowadzoną korespondencją. Dane mogą być również przetwarzane w celu ochrony przed konkretnymi zgłoszonymi roszczeniami przez kontaktującego się.

Ad B. Komunikacja poprzez Fanpage na Facebooku

Dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:

  1. przekazywania informacji na temat produktów i usług EasyEko za pośrednictwem Fanpage Spółki prowadzonego w serwisie Facebook, w tym korespondencji z zainteresowanymi osobami komunikującymi się z EasyEko za jego pośrednictwem (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -> uzasadniony interes Administratora danych).
  2. prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku obejmującej produkty i usługi Spółki (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -> uzasadniony interes Administratora danych). Jeżeli w ramach prowadzonej kampanii będzie dochodziło do zbierania danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego Spółki realizowanego drogą telefoniczną lub mailową, podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zob. Kampanie reklamowe i podstawy przetwarzania wskazane w AD.C poniżej).
  3. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń z tym związanych (podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -> uzasadniony interes Administratora danych).

W przypadku, gdy za pomocą Facebooka Spółka organizuje akcje promocyjne, zasady przetwarzania danych osobowych, w tym cel i podstawę prawną takiego przetwarzania są opisane w regulaminie takiej akcji. Przed udziałem w akcji promocyjnej prosimy o zapoznanie się z jej regulaminem.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas jaki informacje są dostępne w ramach serwisu Facebook, a w pozostałym zakresie przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z komunikacją za pośrednictwem serwisu.

Spółka i Meta Platforms Ireland Limited są wspólnymi administratorami danych zgodnie z artykułem 26 RODO w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych.  Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage Spółki. Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne na stronie:  https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum 

C. Marketing produktów i usług Spółki

Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług – w czasie umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora danych), poza umową oraz w formie telefonicznej lub elektronicznej - na podstawie dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez podmiot, którego dane dotyczą.

Kampanie reklamowe

W ramach realizacji własnego marketingu Spółka może realizować kampanie reklamowe za pośrednictwem serwisu Facebook (kierować do użytkowników Facebooka reklamy). Realizacja powyższego odbywa się w oparciu o regulamin https://pl-pl.facebook.com/business/help/829597887147190?id=735435806665862.Spółka ustala wówczas parametry danej kampanii reklamowej (tj. do jakiej grupy skierować reklamy, w jakim formacie, przez jaki czas itd.) a Facebook jest odpowiedzialny za realizację tej kampanii,  w szczególności za decyzję o wyświetleniu danej reklamy poszczególnym użytkownikom. Reklamy kontaktowe umożliwiają znalezienie osób, które mogą być zainteresowane usługami Spółki. Za pomocą formularza wyświetlanego wraz z reklamą możemy gromadzić takie informacje kontaktowe jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Dane z reklam kontaktowych są przekazywane tylko nam (nie są udostępniane innym reklamodawcom). W przypadku reklam kontaktowych zarówno META (usługodawca Facebooka), jak i Spółka pełnią rolę administratorów danych (w opisanych wyżej zakresach). Dane z reklam kontaktowych są udostępniane Meta przez indywidualnych użytkowników wraz ze zgodą na udostępnienie ich konkretnemu reklamodawcy. Meta wykorzystuje dane z reklam kontaktowych zgodnie z Zasadami wykorzystania danych (dostępnymi tutaj: https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_policy_redirect&entry=0). Pod poniższym linkiem można zarządzać typami wyświetlanych reklam: https://www.facebook.com/privacy/guide/ads   Przetwarzanie danych w tym zakresie Spółka opiera na prawnie uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który polega na prowadzeniu działań marketingowych, w tym targetowaniu reklam w ramach zewnętrznych dostawców na potrzeby marketingu własnych produktów i usług. Jeżeli w ramach prowadzonej kampanii będzie dochodziło do zbierania danych osobowych, które będą następnie wykorzystywane dla celów marketingu bezpośredniego Spółki realizowanego poza umową oraz drogą telefoniczną lub mailową - podstawą przetwarzania danych w tym celu będzie dobrowolna zgoda wyrażona przez podmiot, którego dane dotyczą (art. 6 ust.1 lit. a RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, zaś zgoda może zostać w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Wyrażenie zgody jest zawsze w pełni dobrowolne. 

Dane przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych własnych produktów lub usług są przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu – gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f (lub do czasu wycofania zgody, gdy to zgoda jest podstawą przetwarzania), a po zgłoszeniu sprzeciwu/wycofaniu zgody wyłącznie w celu obrony przed roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora danych). W takiej sytuacji dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń.

Spółka META wykorzystuje Ramy ochrony danych UE-USA (Data Privacy Framework, DPF) jako mechanizm przekazywania danych pochodzących z narzędzi biznesowych Meta oraz określonych danych dotyczących reklam i pomiarów z UE do Stanów Zjednoczonych (więcej na: https://pl-pl.facebook.com/business/help/1001186684640957)

Ad. C Umowy

Dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:

  1. Zawarcia i realizacji umowy (sprzedaży i montażu elektrowni fotowoltaicznej, termomodernizacji, umów handlowych z kontrahentami oraz wszelkich innych umów zawieranych przez Spółkę) – podstawa przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Realizacja umowy może obejmować weryfikację nieruchomości pod kątem dotacji, audyt terenowy, audyt energetyczny, złożenie wniosku o dofinansowanie (na zasadach opisanych w umowie i ogólnych warunkach współpracy).
  2. Realizacji obowiązków publicznoprawnych związanych z zawarciem i realizacją umowy (obowiązki podatkowe, obowiązki z tytułu rozpatrzenia reklamacji, obowiązki związane z realizacją programu Czyste Powietrze, Mój Prąd) – podstawa przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  3. Dane osobowe mogą być przetwarzane także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami które mogą wyniknąć z realizacji ww. celów w tym z zawartych umów - podstawa przetwarzania art. 6 ust. 1 lit.  f RODO – uzasadniony interes Administratora danych, a także obrony przed roszczeniami w związku z realizacją praw wskazanych w RODO w zakresie niezbędnym do identyfikacji i weryfikacji tożsamości osoby żądającej oraz udzielenia odpowiedzi. W szczególności dane te mogą być przetwarzane w celu wykazania zgodności z normami dot. ochrony danych osobowych (podstawa przetwarzania art. 6 ust. 1 lit f RODO – uzasadniony interes Administratora danych)

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów o których mowa powyżej. W przypadku realizacji obowiązków publicznoprawnych pozyskanie ( w tym podanie) danych osobowych może być obowiązkowe.

Dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z realizacją umowy (w tym zobowiązań publicznoprawnych), w szczególności roszczeń wynikających z procesu zawierania i realizacji umowy. Dane osobowe mogą być usunięte lub zanonimizowane wcześniej, jeżeli zgłoszony zostanie skuteczny sprzeciw.

Ad. D Przetwarzania danych eksploatacyjnych (o ruchu na stronie internetowej) oraz cookies lub wykorzystaniu podobnych technologii

Dane eskploatacyjne to dane charakteryzujące sposób korzystania ze strony internetowej. Spółka poprzez swoją stronę internetową może przetwarzać następujące dane eksploatacyjne:

  • numer ID przydzielony osobie przeglądającej stronę internetową,
  • oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej (np. adres IP urządzenia na którym wyświetlania jest strona),
  • system teleinformatyczny (rodzaj urządzenia, operacyjny, przeglądarka internatowa), z którego korzysta Internauta,
  • informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z witryny.

Wskazane powyżej dane eksploatacyjne nie są łączone z takimi informacjami jak imię i nazwisko, adres e-mail i innymi danymi umożliwiającymi łatwą identyfikację osób odwiedzających stronę. Przetwarzanie nie jest także wykorzystywane do profilowania. Przetwarzanie powyższych informacji może, ale nie musi być związane z instalacją plików cookies lub podobnych technologii na urządzeniu końcowym służącym do jej wyświetlenia (w tym zakresie zob. informacje poniżej. Jeżeli stosowany będzie mechanizm cookies dane eksploatacyjne mogą obejmować informacje opisane poniżej – pozyskiwane poprzez te pliki.

Wskazane powyżej dane eksploatacyjne mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO. Jeżeli wskazane powyżej informacje zostaną zakwalifikowane jako dane osobowe to informujemy, że Administratorem danych jest Spółka (dane kontaktowe zob. powyżej). Przetwarzanie powyższych kategorii danych jest niezbędne do prowadzenia strony internetowej oraz dbania o jego jakość tj. celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). W związku z powyższym istotne i niezbędne jest:

  • badanie preferencji Internautów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości strony,
  • okazjonalnie mogą być analizowane pliki z logami w celu określenia: z jakich przeglądarek korzystają Użytkownicy, które zakładki, strony lub podstrony są najczęściej lub najrzadziej odwiedzane lub przeglądane oraz czy struktura strony nie zawiera błędów,
  • zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi do strony internetowej i rozprowadzaniu złośliwych kodów, przerywanie ataków typu „odmowa usługi”, a także przeciwdziałanie uszkodzeniu systemów komputerowych i systemów łączności elektronicznej.

W oparciu o powyższe informacje mogą być tworzone statystyki, które jednak nie będą zawierać żadnych informacji identyfikujących lub umożliwiających identyfikację osoby korzystającej ze strony internetowej.

W związku z bardzo trudną identyfikacją osoby korzystającej ze strony internatowej nie będzie możliwe wykonanie praw wskazanych w art. 15–20 RODO, chyba że osoba, której dane dotyczą, w celu wykonania praw przysługujących jej na mocy tych artykułów, dostarczy dodatkowych informacji pozwalających ją zidentyfikować.

Dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z korzystaniem ze strony (nie później niż w ciągu 2 lat od dnia utrwalenia), lub wcześniej jeżeli zgłoszony zostanie skuteczny sprzeciw. Podanie danych jest dobrowolne ale nie zbędne do realizacji w/w celów.

Mechanizm cookies

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www, dzięki którym strona może przechowywać lub uzyskiwać dostęp do informacji już przechowywanych w urządzeniu służącym do jej wyświetlenia - wyłącznie w zakresie niezbędnym do jej wyświetlenia. Pliki cookies lub podobne technologie nie służą pozyskiwaniu informacji o osobach odwiedzających stronę. Nie są wykorzystywane także do śledzenia ich nawigacji. Pliki cookies stosowane na stronie https://www.easyeko.pl/ nie służą przechowywaniu danych osobowych ani innych informacji zebranych od osób odwiedzających stronę. 

Poprzez pliki cookies strona może przechowywać lub uzyskiwać dostęp do informacji już przechowywanych w urządzeniu Użytkownika służącym do jej wyświetlenia:

  • w celu niezbędnym  wyłącznie w zakresie niezbędnym do jej wyświetlenia. W tym celu stronach serwisu mogą być wykorzystywane:

  • cookies “sesyjne” tj. pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej), a których instalacja ma na celu prawidłowe wyświetlenie strony;
  • cookies „stałe” tj. pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. 

Jak wyłączyć obsługę plików cookies?

Instalację plików cookies można wyłączyć lub ograniczyć w ustawieniach danej przeglądarki, postępując według instrukcji poniższych operatorów:

Ograniczenie instalacji plików cookies lub ich całkowite wyłączenie  w przeglądarce może jednak skutkować niepoprawnym działaniem Serwisu i ograniczeniem dostępu do jego różnych funkcjonalności.

W razie pytań lub problemów z obsługą plików cookies prosimy o kontakt z administratorem pod adresem wskazanym na wstępie.

Kto może mieć dostęp do Państwa danych osobowych?

Do Państwa danych osobowych będą mieć dostęp wyłącznie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy, działający w ramach polecenia Administratora danych. Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa na wysokim poziomie, adekwatne do ryzyka związanego z przetwarzaniem danych. 

Dane osobowe nie będą nikomu udostępniane, chyba, że będzie to niezbędne do wykonania umowy której stroną jest Administrator danych lub wynikać to będzie z przepisów prawa lub w inny sposób zostanie zapewniona legalność tego udostępnienia. Dane osobowe mogą być ujawniane, z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów prawa podmiotom zewnętrznym takim jak: dostawcy oprogramowania i usług IT, dostawcy usług marketingowych, call center, przedstawiciele handlowi, ekipy realizacyjne, banki, zakłady energetyczne, poczta, kurierzy, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Fundusze wojewódzkie a także innym organom państwowym– w zakresie wymaganym przez prawo lub w celu ochrony praw i obowiązków Spółki. Spółka może także udostępnić dane osobowe kancelariom prawnym i sądom w celu dochodzenia ew. roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych?

Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych, prawo do sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania i prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa (zob. więcej: www.uodo.gov.pl). 

Przysługuje ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych)

Odwołanie zgody

Jeżeli  dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie. Zgodę można wycofać pisząc na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany poniżej (w części jak się z nami kontaktować). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania realizowanego do czasu wycofania zgody. W przypadku wycofania zgody Spółka oceni, czy w dalszym ciągu ma podstawy do przetwarzania danych.

Prawo sprzeciwu

Proszę pamiętać, że za każdym razem, gdy Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (zob. powyżej), czyli w przypadku tzw. uzasadnionego interesu administratora, można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych. Po wniesieniu sprzeciwu Spółka nie będzie mogła już przetwarzać danych osobowych, chyba że wykaże ona istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Sprzeciw można zgłosić w sposób wskazany poniżej.

Jak się z nami skontaktować?

Kontakt we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e mail: info@easyeko.pl pisemnie pod adresem ul. Medweckiego 17 31-870 Kraków, z dopiskiem „Dane osobowe”.